martes, 30 de marzo de 2010

Santos-Casita Bar

Hace unas semanas tuve oportunidad de tocar junto al SANTOS de Tijuana, y escupia puro Norteño del Futuro desde su laptop, y aunque no tuve chance de ver el Live Act, me han dicho que esta genial!!!. Posteo lo que mas me latio de su cuenta de Soundcloud, pero sugiero, no es mas... ORDENO!!, que descarguen el "Casita Bar" que contiene lo mas selecto del material de este vato loco de TJ que tiene mucha habilidad de fusionar la norteña con techno, house, electro y demas etceteeras.
A few weeks ago i got the chance to dj along my bro SANTOS from Tijuana, and man.. he spitted out a lot of Future Norteño right out from his laptop, and even i havent seen him in Live Act, some people told me that is awesome!!. I am posting the most i loved from his Soundcloud account, but i suggest, not.... i COMMAND YOU!! to download the "Casita Bar", it has the most selected from this crazy vato from TJ who has the hability to fusion norteña along with, techno, house, electro and a lot of etceteras.
Il y a quelques semaines j'ai obtenu la chance au DJ le long de mon frère SANTOS de Tijuana, et puf... il crachent dehors beaucoup de Norteño Future dehors de son ordinateur portable, et même je ne l'ai pas vu dans la Live Act, certains m'ont dit qu'est impressionnant ! !. Je suis signalisation plus j'ai aimé de son compte de Soundcloud, mais je propose, pas…. je COMMANDE ! ! , vous pour télécharger le "Casita Bar", il a plus choisi parmi ce vato fou de TJ avec qui a les qualifications au norteña de fusion, de techno, de house, d'électro et beaucoup d'etceteras.
几星期前我有机会沿我的兄弟桑托斯的dj从提华SANTOS 纳和人。 他说出很多未来Norteño权利从他的膝上型计算机,并且甚而我没看见他生活行动的,某些人民告诉了我是令人敬畏的!!。 我是张贴我从他的Soundcloud帐户最爱,但是我建议,没有…. 我命令!! 下载"Casita Bar"的您,它有从从与一起有技能对融合norteña的TJ, techno、房子、电镀物品和很多etceteras的这疯狂的vato最挑选的。
The Funk Phenomena rmx by santos
Cuenta pendiente by santos
Camote cumbia by santos
Yauyo-bena by santos

SANTOS-CASITA BAR
(4shared Link)

0 comentarios: