miércoles, 21 de octubre de 2009

The Big Switch:Dominos

Me ha llegado este track a mi mail, asi que.... me contendre... y no repetire lo mismo que repito al hablar de SWITCH (todos sus dotes como productor), tampoco explicare mi fanatismo por su musica por enesima vez, ni tampoco explicare que es parte del dueto con DIPLO, donde hacen bombas con un nombre militar llamado MAJOR LAZER, ni tampoco que MAD DECENT esta bien rifada, ni tampoco que esta rola de THE BIG PINK me gustaba mucho desde antes de este gran remix, y que su nuevo album "A Brief History Of Love" no lo he escuchado, pero lo hare seguramente...lo unico que dire es... Gracias SWITCH!!!, ya necesitaba un track que cambiara subitamente de velocidad para mi set!!! Gracias!! (y tambien para que mi traktor se volviera loco adivinando los BPMs ha!)
This track has been inboxed to my mail today, so... i will calm down... and i will not repeat the usual same things i use to write down about SWITCH (like, his superb production skills), neither i will not explain my fanatism for his music by 100nth time, i will not explain that he is part of that duet with DIPLO, where he makes some dancefloor bombs using a militar name called MAJOR LAZER, or talk about the coolness of MAD DECENT, i will not tell you that this track from THE BIG PINK has been one of my favorites lately, and that their new album called "A Brief History Of Love" i havent listened to it yet, but, i will.... what i just wanna say is.... thank you SWITCH!!, finally!!, the track that i needed to change suddenly the speed of my set!! thanks!!(and also to drive mad my Traktor guessing the BPMs ha!).
Cette track a été dedans enfermée dans une boîte à mon courrier aujourd'hui, ainsi… je calmerai vers le bas… et je ne répéterai pas l'habituel les mêmes choses que j'emploie pour écrire au sujet du SWITCH (comme, de ses qualifications superbes de production), ni l'un ni l'autre je n'expliquerai pas mon fanatisme pour sa musique par le temps 100m, je n'expliquerai pas qu'il fait partie de ce duet avec DIPLO, où il fait quelques bombes de piste de danse utilisant un nom militaire appelé MAJOR LAZER, ou parlent de la fraîcheur de MAD DECENT, je ne te dirai pas que cette voie du THE BIG PINK a été l'un de mes favoris récemment, et que leur nouvel album a appelé le "A Brief History Of Love" je n'ai pas écouté lui encore, mais, je…. ce que je veux juste dire est…. merci SWITCH ! ! , finalement ! ! , la voie que cet I a dû changer soudainement la vitesse de mon ensemble ! ! merci ! ! (et conduire également fou mon Traktor devinant le BPMs ha !).
这条轨道今天装箱对我的邮件,因此…我将镇定下来…,并且我不会重复通常我使用写关于开关的同样事SWITCH(象,他的雄伟生产技能),我不会用100时间解 释我的他的音乐的狂热的两者都不,我不会解释他是那首二重奏的一部分与DIPLO的,他做一些dancefloor炸弹使用称的一个军事名字 MAJOR LAZER,或者谈论凉爽疯狂正派MAD DECENT,我不会告诉您从大桃THE BIG PINK红色的这条轨道是我的一个喜爱最近,并且他们新的册页叫" Love"的简史; 我未听它,但是,我将…. 什么我想要说是…. 谢谢交换!! 最后!! 那i需要突然改变我的集合的速度!的轨道! SWITCH!! (并且驾驶疯狂猜测BPMs ha的我的Traktor!)。

The Big Pink–Dominos (Switch Remix) (rightclick2download)
The Big Pink–Dominos (Switch Remix Instrumental)(rightclick2download)

Major Lazer :UK/EU Tour Dates
NOV 27 BIRMINGHAM, UK RAINBOW WAREHOUSE
NOV 28 MANCHESTER, UK WAREHOUSE PROJECT
NOV 29 LEEDS, UK LEEDS MINT CLUB
DEC 1 SHEFFIELD, UK TUESDAY CLUB @ UNIVERSITY OF SHEFFIELD
DEC 3 BRIGHTON, UK DIGITAL
DEC 4 RENNE, FR TRANSMUSICALES
DEC 5 ROTTERDAM, HOL BAZAR CURIEUX

0 comentarios: