lunes, 13 de abril de 2009

B-more quicky!!

Aqui un posteo rapido, dado que un buen amigo me solicito muestras de Baltimore o B-more, las cuales tenia, asi que decidi postearlas no solo para el sino a todo el que se aparesca en este pequeño blog, no antes sin dejar algunas cosas que he estado escuchando: Una rola es el remix de Herve a Dj sneak, otro remix de Gigi Barocco, al cual conoci por el mixtape del Mustard Pimp y me parecio genial! su trabajo, y para finalizar dos remixes algo cagados para mi, pero sin dejar de ser buenos jojo, uno es el remix del mustard pimp a The fresh Prince (Will Smith LOL), y otro de los crookers (lo siento, no pude evitar postear algo de ellos) a BRITNEY SPEARS...mhh siento que no fue tan bueno despues de todo... los crookers se estan quedando sin ideas??.. puede ser..
Here is a Quick post, it because a friend of mine just ask me to send him some Baltimore or B-more samples, so i decide to post those in here for everyone who enters in this your little blog, but also i want to post some tracks i have been listen to: One of those is the remix that Herve made to Dj Sneak, and a Remix of Gigi Barocco who recently i discover thanks to the Mixtape of the Mustard Pimp, Gigi its great!, and for last, two funny (i think), but effective Remixes, one is a Mustard Pimp remix to the Fresh Prince (aka Will Smith LOL), and the other is a remix from the Crookers(i know i know... sorry, i just got to post it!!) to BRITNEY SPEARS...mhh but i think this remix it wasnt that good... the crookers are just getting out of ideas... may be....
Voici un poteau rapide, il parce qu'un ami à moi me demandent juste de lui envoyer un certain Baltimore ou B-plus d'échantillons, ainsi je décide de signaler ceux dedans ici pour chacun qui entre dans ce votre petit blog, mais également je veux signaler quelques voies que j'ai étées écoute : Un de ceux est le remélange que Herve a fait à Dj Sneak, et un Remix de Gigi Barocco que récemment je découvre grâce au Mixtape du Mustard Pimp, Gigi son grand ! , et pour le bout, deux drôles (je pense), mais Rem.ixes efficace, un est des Must.ard Pim.p se remélangent à Fresh Prince (aka Will Smith LOL), et l'autre est un rem.ix du Croo.kers (je sais que je sais… désolé, j'ai juste obtenu au post-it ! !) au mhh mais à moi de BRITNEY SPEARS… pensez que ceci le remélangent n'était pas que bons… the crookers sont sortir juste des idées… peuvent être….
这一个快的岗位,它,因为我的朋友要求我送他某一Baltimore或B更多样品,因此我决定为在这您小的博客输入的每个人张贴那些这里,而且我想要张贴我是听对的有些轨道: 那些当中的一个是Herve做对Dj Sneak的再混合和我最近发现由于Mixtape Mustard Pimp Gigi Barocco, Gigi的Remix它伟大! 和为为时,二滑稽(我认为),但是有效的Remixes,一是Mustard Pimp再混合对Fresh Prince (aka Will Smith LOL),并且其他是从Crookers (我的rem.ix知道我知道…抱歉,我有柱子!!) 对BRITNEY SPEARS… mhh,但是我认为这再混合它不是好… the crookers是离开想法…也许是….
B-MORE-SAMPLES MEDIAFIRE
BRITNEY SPEARS-If U Seek Amy (Crookers Toy Soldier Remix)
DJ Sneak feat. Kid Infinity - Droppin Kisses (Herve Remix) MEDIAFIRE
Will Smith-Fresh Prince Of Bel Air (Mustard Pimp Remix) MEDIAFIRE
Redman - I Hold The Crown (Gigi Barocco Remix) MEDIAFIRE

0 comentarios: